Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
Produkt Ref: 81600
Maxon RTC600 Real Tube Compressor Pedal leverer en komprimering i studiokvalitet i en kompakt Stompbox. Med det samme patenterede DBX-komprimeringskredsløb, der blev brugt i Maxon populære CP-9 Pro + pedal, leverer RTC600 en jævn komprimering med et meget lavt støjgulv, der sustainr din originale tone.
Spillere kan drage fordel af det fulde frekvensrespons og den maksimale lofthøjde på op til +30 dB af ren forstærkning, som kan brugt som en booster for soloer eller som en dæmpning til at rydde op i en allerede beskidt forstærker. Denne pedal i studiokvalitet kan også brugt sammen med andre kompatible instrumenter for en fremragende tone.
Det er nemt at opnå den perfekte komprimerede tone med valget af fem kontrolknapper, herunder tærskel, forhold, angreb, frigivelse og gevinst. Attack and Release-kontrollerne tilbyder en række komprimeringseffekter, der spænder fra "Brick Wall" -begrænsning til "Soft Knee" -komprimering for den ultimative lyd.
Maxon startede i Japan i 1965 under navnet Nisshin Onpa og producerede guitar pickups, før han producerede OEM-produkter til andre virksomheder. Nisshin Onpa var ansvarlig for at designe og fremstille mange legendariske pedaler, mens han arbejdede i partnerskab med Ibanez, herunder TS-808 / TS808 og TS9 rørskrigere. Selvom mange af pedalerne, som Maxon oprettede, blev frigivet under Ibanez navnet, producerede Maxon pedaler under deres eget navn, og i 2002, da de to virksomheder skiltes, begyndte Maxon at skubbe sit navn som producent af højkvalitetseffektpedaler. I dag producerer Maxon "svære at finde" effekterpedal af vintage type og brugt af mange kunstnere som Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford og mange flere.