Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
Produkt Ref: 66920
Revstar serien af guitarer inspirerer fra Café-Racer motorcykler fra Londons scene i 60'erne. Den stilfulde udformning, specielt udvalgte farvekombinationer og elegant understated designfunktioner skaber en guitar med det klassiske instruments visuelle appel, men med en moderne kant, der virkelig vil skille sig ud på scenen. Det dobbelte cutaway design, minimalistiske hovedstamme, aluminiumsstykke og særskilt ridseplade kommer sammen til at skabe en guitar med en stille tillid og moden æstetik, der ikke ville se ud af sted med klassiske guitarer for 50 år siden.
Trods vintageinspirationen er Revstar RS502T super-komfortabel at spille, takket være dets kroppskonturer. En bukeskåret og dyb underarmskontur betyder, at du kan spille langt ind i natten uden ubehag, om du stod op eller satte dig. Set-hals design med unik ergonomisk nakkeled skaber også en jævn spiloplevelse, når du når de øverste fretter til de solo-øjeblikke med høj rækkevidde.
RS502T's hals har en grundigt moderne spilleroplevelse for at muliggøre let solo og rytme arbejde. Palisanderfingerpladen skaber en glat spilleflade til left hand og de 22 jumbo-Bånd giver utrolig kontrol over strengene til bøjning og vibrato teknikker. Den RS520T dobbelte cutaway krop og glat set-hals joint giver ingen hindringer for de øverste bånd, mens gribebrættet har en meget moderne 13-3 / 4 '' radius, der kun er lidt afrundet for let snor bøjninger og fremragende balance på tværs af strengene .
Krop og nakke er fremstillet af mahogni til en varm og resonanslyd med stor vedholdenhed. Denne tonewood er ofte valgt til klassiske rock- og bluesgitarer på grund af sin varme og mid-fokus, men det virker lige så godt i blues, country, jazz og mange andre stilarter. En ahorntop forstærker guitarens lyse overtoner og bringer ud af lyden og hjælper harmonier med klarhed.
Revstar RS502T er monteret med to VP5 pickups. Disse enheder genskaber lyden af det klassiske P-90 design, der sidder et sted mellem humbuckers og single-coils med deres tonale respons. Dette giver dig den ideelle blanding mellem humbucker bite og single coil nuance, så du kan få en skærende overdreven lyd, der vil rydde op, når du ruller tilbage lydstyrken. En 3-vejs-switch giver adgang til kraftige bropositionslyde, mellow nakkestillingstoner og den lyse kombinerede spole lyd. Denne kombination er ideel til flere genrer af musik og vil lade dig udforske mange forskellige lyde.
Der er adgang til en ekstra tørre omskifter via Push / Pull-tonekontrollen og giver lyden af en split-humbucker til en delikat enkelt-spiral tone. Det opnår dette ved hjælp af et passivt filter, som er designet til at give det perfekte frekvensrespons. Ved at filtrere ud de lave frekvenser, giver denne switch punch og klarhed af en enkelt-spole minus den tilhørende hum og ofte "hule" -oundound tone fra at splitte en humbucker. Dette giver dig en langt mere afbalanceret og brugbar single coil tone, der radikalt udvider tonalpotentialet i denne guitar.
Guitar World Magazine gav denne guitar deres Gold :
"Det der virkelig slog mig ud, er, hvordan udtryksfulde og livlige de begge lyder. RS502T er kugleagtig og aggressiv, som en god P-90-udstyret guitar skal være med komplekse øvre mellemtoner og en stram lavspænding, plus imponerende resonans og sustain fra den flydende tailpiece. Engagere Dry kontakten tager pickupper mod fat Strat område, men med mere krop og mellemtone punch ..."
"Inspireret både af tidløse vintage guitar design og kraften i klassiske café racer motorcykler tilbyder Yamahas nye Revstar series guitarer kendte toner, behagelig følelse og ny alsidighed til at tilfredsstille dagens spillere."
Læs hele anmeldelsen på Guitar World Magazine Website